על ארבעת צידי הסטלה מתוארת העלילה “שלושה צעירים בכבשן הלוהט”, ועל הכן – “דניאל בגוב האריות”. במרכז החזית הראשית, המערבית של הכן, מתואר דניאל בתנוחת “אורנטה”. הוא עומד זקוף, עם זרועותיו מורמות. שני פרופילים ענקיים של אריות עם פה פעור ללקק את גלימת הנביא. גופם מתואר על פני כל פני השטח של הצדדים הסמוכים. בצד הנגדי, עם דמותו של דניאל, יש פסל של צלב. דניאל בחלוק ארוך, מעוטר בשוליים, עם שרוולים וחגורה רחבה. הוא לובש חלוק וכיסוי ראש. טיפוס איקונוגרפי זה מקדים במובן מסוים את סצנת הצליבה ויש לו מסורת מזרחית עתיקה שחזרה מאות שנים אחורה. במונומנטים ארמנים רבים מימי הביניים (אחץ, הריצ,’ פארוס , אבאן , אגארק , אודזון , אחטמר), הנושא של דניאל שימש בפתרונות איקונוגרפיים שונים. בפרשנות המסורתית של ימי הביניים המוקדמים, העלילה הייתה קשורה לרעיון הישועה המקראי. במובן זה, הכן עצמו הופך לבסיס לתוכן העלילה “שלושה צעירים בכבשן הלוהט” המוצגת על הסטלה. בצד המערבי הראשי של הסטלה עצמה, ישו מתואר בהילה. בידו השמאלית הבשורה, וימינה מורמת במחווה של ברכה. יש פסל מתחת לרגליו של ישו. קשה לנחש מי מתואר, כי הפסל פגום. בחזית הצפונית ישנן שתי דמויות אדם. קטן יחסית, הדמות התחתונה נמצאת כמעט באותה תנוחה ולבוש כמו דניאל. לדברי הארכיבישוף גארגין הובספיאן, הדמות העליונה מייצגת את אחד הצעירים בכיסוי ראש חצי כדורי. ידו הימנית על חזהו; שתי אצבעות מקופלות במחווה של ברכה. הגלימה שלו זהה לשל דניאל. בצד הדרומי ניצבת אם האלוהים עם ישוע התינוק. ישו מתואר חזיתית, עם זקן ולובש הילה. בידו השמאלית הכתוב הקדוש, ידו הימנית מורמת. מעליהם חריצים אופקיים המקשטים את כל פני השטח של הצד המזרחי של הסטלה
אוסף: אוסף ארכיאולוגי
גלריה: ארמניה במאות ה-4-9.
תקופה: ימי הביניים
עידן: 5-6 מאות שנים
מיקום: שירק
יישוב: הריחוואנק
חומר: אבן