ביוגרפיה
נולד ב-1921 בטולאר, קליפורניה.עד מהרה עברה המשפחה ללוס אנג’לס. עוד בתיכון בלוס אנג’לס, זי.די עובדת ומתנסה עם הרודסטר דגם טי (פורד). הוא מבין את יסודות המכניקה, עובד עם פורד “טי” טיפוסי, משתף פעולה עם הרוכב המפורסם של אותם ימים, ג’ורג’ ריילי.מתנסה במנועי פורד דגם A ו-B ומשיג תוצאות משמעותיות. הקריירה שלו נקטעה על ידי מלחמת העולם השנייה. אד מתגייס לחיל האוויר של הצבא. הוא שירת בתעופה התובלה, וטס לאיי האוקיינוס השקט במספר הזדמנויות.כשחזר מהמלחמה, אד, שלא בזבז זמן, חזר לניסויים במודרניזציה של העיצוב של מנועי בעירה פנימית, בפרט, גל זיזים. אד יצר את גלי הזיזים המתקדמים ביותר של סוף שנות ה-50 ותחילת שנות ה-60. הוא פיתח והטמיע עוד מגוון רכיבים מתקדמים טכנולוגית בהכנת מכוניות מירוץ.בשנת 1963 הקים אד, בשיתוף עם כמה חלוצים אחרים בתעשייה, את איגוד יצרני הרכב, הידוע כיום בשם “סמה”. אד היה הנשיא הראשון שלה ב-1963 וב-1964 והוביל את הקבוצה במשך שנים רבות.ב-1985, כשנכנס להיכל התהילה של הקונצרטים כחבר בשברולט, כאדם שהחזון, המיומנות וההתמדה שלו שינו את פני המכונית למשהו יותר מסתם כלי תחבורה.מיקומו של הרובעים בגארדנה, קליפורניה מורכב ממתחם בן ארבעה בניינים של למעלה מ-75,000 רגל מרובע על נכס מלא בבלוק עירוני ארוך. לאיסקי למעלה מ-100 אנשי מקצוע, כולל מהנדסים ויועצים טכניים, כדי לסייע לאלפי חיפושים של סוחרים ברחבי העולם ומאות אלפי חיפושי לקוחות. כדי לענות על השאלות הרבות שעולות מדי יום עם חובבי מסלול מעגל, שטח, מירוצי דראג, בונוויל, מושכי משאיות וטרקטורים, ג’יפים, רחוב ומכוניות וסירות.”איסקי רסינג קארס” בראשות אד ובניו, היא היצרנית הגדולה בעולם של גלי זיזים ומצלמות מירוץ, מפעילי שסתומים, והיא משפרת כל הזמן את העיצוב שלהם